افتتاح يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي با حضور مسوولان كشوري در اصفهان

افتتاح يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي با حضور مسوولان كشوري در اصفهان

1394/10/23 3089 0

افتتاح يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت نساجي با حضور مسوولان كشوري در اصفهان

4 شرکت از کشور ترکیه در زمینه ماشین آلات، رنگ و مواد شیمیایی، چاپ و تکمیل در این نمایشگاه به صورت مستقیم حضور یافته اند.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی (ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات) از 24 تا 27 دی در ساعات بازدید 15 تا 22 در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.
به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، در این نمایشگاه که به صورت دو سالانه برگزار می شود، تعداد 65 مشارکت کننده در 5500 مترمربع فضای نمایشگاهی از استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، مرکزی، قم، سمنان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری و نمایندگی کشورهای هلند، کره جنوبی و چین حضور دارند.
همچنین 4 شرکت از کشور ترکیه در زمینه ماشین آلات، رنگ و مواد شیمیایی، چاپ و تکمیل به صورت مستقیم حضور یافته اند.
مجموعه هایی چون پلی اکریل، ایران نوبافت، نساج پور سپاهان، بازرگانی نواب نخ تابناز، ذوب ریسی چهلستون و شرکت های دانش بنیان در زمینه های خدمات نساجی، ماشین آلات و قطعات نساجی، تولید مواد اولیه، واردات و صادرات مواد اولیه و ماشین آلات و خدمات علمی و تحقیقاتی مشارکت کنندگان شاخص این نمایشگاه را تشکیل می دهند.
مراسم رسمی افتتاح این نمایشگاه ساعت 15 روز 24 دی با حضور مدیرکل دفتر پوشاک و نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور وزیر و معاون بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر انجمن صنایع نساجی ایران، رییس اتاق بازرگانی اصفهان و رییس انجمن کارفرمایان نساجی اصفهان برگزار می شود.
برگزاری اولین ایده بازار صنعت نساجی کشور و دو کارگاه آموزشی در حاشیه برگزاری نمایشگاه از برنامه های جنبی یازدهمین نمایشگاه صنعت نساجی خواهد بود.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر