خبرنگاران نشريه نساجي هند به نمايشگاه اصفهان مي آيند

خبرنگاران نشريه نساجي هند به نمايشگاه اصفهان مي آيند

1397/7/25 1767 0

خبرنگاران نشريه نساجي هند به نمايشگاه اصفهان مي آيند

خبرنگاران نشریه نساجی هند (indiantextilemagazine) در دهمین نمایشگاه صنعت نساجی (ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات) حضور خواهند یافت.

به گزارش واحد رسانه، رییس هماهنگی امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: این خبرنگاران به منظور پوشش خبری وسیع از این نمایشگاه معتبر ملی به اصفهان که یکی از قطب های صنعت نساجی ایران است، سفر خواهند کرد.  
مهدی لطیفی با بیان این که نمایشگاه از 27 تا 30 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برپا می شود، اظهار داشت: همچنین سایت www.indiantextilemagazine.in که مربوط به همین نشریه است نیز از اکنون اطلاع رسانی نمایشگاه را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در راستای جذب شرکت های خارجی برای عناوین نمایشگاه های بین المللی خود از اوایل سال 92 نسبت به تشکیل بخش مجزایی تحت عنوان بخش هماهنگی امور بین الملل اقدام کرد که وظایف این بخش، دعوت از مشارکت کنندگان خارجی برای حضور در نمایشگاه های اصفهان، دعوت از بازدیدکنندگان خارجی برای بازدید از این نمایشگاه ها و هماهنگی با اتحادیه جهانی نمایشگاه ها است.
لطیفی در خصوص دهمین نمایشگاه صنعت نساجی اصفهان نیز گفت: این نمایشگاه امسال از نظر کمی و کیفی ارتقاء یافته و با استقبال زیادی مواجه بوده و مذاکره با شرکت ها و بازدیدکنندگان خارجی نمایشگاه نیز در حال پیگیری است.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه به www.isfahansitex.com  مراجعه کنند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر